AGADER SUBVENCIONA A MELLORA E MANTEMENTO DE CAMIÑOS MUNICIPAIS DE ACCESO A EXPLOTACIÓNS AGRARIAS NO CONCELLO DE BEGONTE 2023/2024 (MR701E)

camiños

O Concello de Begonte recibiu a concesión dunha subvención para a realización da actuación denominada Plan de Mellora de Camiños municipais no Concello de Begonte.

Esta actuación comtempla a mellora e reparación de camiños rurais municipais existentes que dan servizo a parcelas agrícolas das localidades de O Monte e A Ponte na parroquia de Uriz.

Trátase dunha pista e un ramal, ambos os bastante transitados, que dan servizo a edificacións, instalacións e parcelas agrícolas da zona.

A presente axuda está cofinanciada polo Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader), no marco do Plan estratéxico da PAC 2023-2027 en Galicia.