💥🤩 LUDOTECA GRATUÍTA NO CONCELLO DE BEGONTE

ludoteca

💥🤩 LUDOTECA GRATUÍTA NO CONCELLO DE BEGONTE

Hoxe queremos dar a coñecer un novo servizo que poñemos en marcha dende o 𝐂𝐨𝐧𝐜𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞 𝐁𝐞𝐠𝐨𝐧𝐭𝐞, mediante o Plan Corresponsables e que é símbolo dunha forte aposta pola conciliación familiar 👨‍👩‍👧‍👦👏.

Trátase do servizo de 𝐋𝐔𝐃𝐎𝐓𝐄𝐂𝐀, que irá destinado a nenos 👶 e nenas 👧 de entre 3 e 16 anos, con carácter gratuíto e que estará activo dende este mesmo luns día 15 de xullo.

🔸 Do 15 de xullo ó 10 de setembro ☀️, en horario de 8.30 a 15.00 horas no 📍 Telecentro de Begonte (ó lado do Concello).

🔹 Durante o curso escolar teremos dúas franxas : de 8.00 a 9.30h e de 16.00 a 20.00h no 📍 CEIP Plurilingüe Virxe do Corpiño. Este horario verase modificado nos periodos vacacionais (nadal, semana santa, etc) que será de 8.30 a 15.00H no Telecentro.

Na ludoteca, ademais de xogos 🎲 e actividades 🎯, tamén se impartirá reforzo educativo 👩‍🏫🧠!!

📝 Inscríbete dende hoxe mesmo nas oficinas do Concello de Begonte!!